متفرقه

فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر

مجموعه ياسين كامپيوتر با هدف فروش عمده لوازم جانبي كامپيوتر و موبايل در سال ١٣٨٢ تأسيس و شروع به كار كرد و هم اكنون در زمره شركتهاي برتر در زمينه پخش لوازم جانبي ميباشد .
ساختار مديريتي اين مجموعه با اتكا به نيروي مجرب خود همواره در تلاش بوده كه رضايت كامل مشتريان خود را در زمينه هاي مختلف كاري در راس كار خود قرار دهد . 
اين مجموعه با تأمين كالا در تنوع بسيار بالا با قيمتهاي رقابتي و گارانتي معتبر توانسته همواره مشتريان وفاداري در كنار خود داشته باشد .
افتخار بزرگي است كه بيش از نيمي از مشتريان اين شركت بيش از 15 سال است كه با اين مجموعه همكاري دارند .
گرد آوري نمايندگي ها ي رسمي برندهاي داخلي و بين المللي نقطه درخشان اين مجموعه بوده و توانسته رضايت مشتريان عزيز خود را فراهم كند .
ياسين كامپيوتر وارد كننده برندهاي (Enzo-aula-kimiso-koleer-awei-ldnio -Alf و …..)و نمايندگي برندهاي (Royal-p-net-Hiska-Tsco-Dnet-Oscar-XP-macher-Venus-Genius-Havit-و ….)كامل ترين تنوع برند و كالا را در يك سبد براي همكاران عزيز فراهم كرده اين سايت براي فروش عمده به همكاران عزيز طراحي شده است لطفا براي ديدن قيمت همكار عضو شويد و از تنوع بالاي كالا با بهترين قيمت ديدن نماييد لطفا براي پيگيري بهتر كارشناسان فروش  با شماره  021 – 86071154 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید